شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در آیینی با حضور مسئولان؛
کد خبر: ۵۸۳۸۵
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: سید جواد حسینی حقیقی در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان شهردار جدید گناوه معارفه شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آئین معارفه شهردار جدید گناوه عصر شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

زهرا عرب زاده رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این آئین اظهار داشت: شورای اسلامی شهر گناوه در دومین سال تشکیل خود ۱۵۸ مصوبه داشته که در نوع خود بی نظیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: بر اساس قانون شورای اسلامی شهر هر ماه باید دو جلسه تشکیل دهد که و در شرایط فوق العاده به چهار جلسه برسد که شورای گناوه از فوق العاده نیز فراتر رفته است.

عرب زاده بیان کرد: تمام مسائل مهم شهری و مشکلات همه محلات در مصوبات شورای اسلامی شهر لحاظ شده و بخشی از آنها را شهرداران سابق و مابقی بر عهده شهردار جدید است که اجرایی خواهد کرد.

وی گفت: زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها، طرح مجتمع گردشگری و پل خور گردشگری، نوسازی ساحل و پیاده رو سازی، احیای بافت قدیم، از عمده مصوبه‌هایی است که شهردار باید در برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط شهردار جدید ادامه داد: با توجه به اینکه بحث دلالی‌ها در شهرداری‌ها وجود دارد، شهردار جدید مکلف است که در این زمینه هوشیار و مراقب بوده و مسائل را بر اساس قانون و با مشورت با شورا که نمایندگان مستقیم مردم هستند حل کند.

سید جواد حسینی حقیقی شهردار جدید گناوه با اشاره به برخی اولویت‌های برنامه‌ای پیش رو برای شهرداری گناوه اظهار داشت: قانون مداری، انضباط مالی، ادامه طرح و برنامه‌های قبلی شهرداران بر اساس قانون، کاهش هزینه‌های غیر ضروری، تلاش در جذب سرمایه گذاران، تلاش در جهت سرعت بخشیدن به کارها، توسعه گردشگری، جلوگیری از فرصت سوزی‌ها، چابک سازی فرآیندها، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری و تلاش در جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری از مهمترین اولویت برنامه‌ها برای شهرداری است.

وی افزود: این شهرداری از تمام پتانسیل‌های فکری و فیزیکی شهری از جمله افراد صاحب‌نظر، بازاریان جوانان مستعد و خلاق، رسانه‌ها، سمن‌ها استفاده و بهره خواهد برد.

وی گفت: امید است که گناوه در مسیر توسعه و پیشرفت واقعی خود قرار گرفته و جایگاه خود را به دست آورد.

ماشاالله احمدی شهردار پیشین گناوه از شهریور ۹۶ سمت شهرداری گناوه را برعهده داشت در ۱۷ فروردین امسال با ارسال نامه‌ای به شورای شهر گناوه از سمت خود استعفا داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر