پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۴۴۲
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: فرماندار گناوه با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت نان در این شهرستان، گفت: همه نانوایی‌های گناوه باید به شبکه گازرسانی متصل و از سوخت گاز استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد عصر یکشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه اظهار داشت: جلسات کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه به صورت منظم و مستمر تشکیل می‌شود که این امر جای تقدیر از اعضای کارگروه دارد.

وی با تاکید بر گازسوز کردن همه نانوایی‌های گناوه افزود: با توجه به اینکه ۹۵ درصد شهر گناوه گازکشی شده همه نانوایی‌ها باید به شبکه گازرسانی متصل و از سوخت گاز استفاده کنند.

فرماندار گناوه گفت: در شهرستان فقط ۹ نانوایی تا کنون گازکشی نشده و ضروری است که این دسته از نانوایی‌هایی که از سوخت گازوئیل استفاده می‌کنند هر چه زودتر به شبکه گازرسانی متصل شوند و این کار در دستور کار کارگروه آرد و نان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به سکونت ۲۵۰ خانوار در محله امید گناوه و اهمیت وجود نانوایی در این محله، اولویت جابجایی نانوایی‌ها در گناوه با استقرار در محله امید باشد.

پاک‌نژاد با اشاره به موضوع تشکیل تعاونی زنان سرپرست خانوار گفت: برای تأمین آرد مورد نیاز بانوان سرپرست خانوار که نان محلی تولید می‌کنند تعاونی تشکیل و این افراد شناسایی و هویت دار شوند و با رعایت نکات بهداشتی و سایر موارد و با کمک یکی سمن‌ها یا خیرین و صنعت و معدن و شرکت غله هر چه سریع‌تر این تعاونی تشکیل شود.

فرماندار گناوه پیرامون پاک سازی کانال‌های آب و آسفالت کوچه‌ها و معابر روبروی نانوایی‌ها گفت: شهرداری باید در این رابطه تلاش بیشتری کند و این امر توسط کارگروه آرد و نان با همکاری شهرداری پیگیری شود.

وی اضافه کرد: نان سنگک در گناوه متأسفانه کیفیت لازم را ندارد و با توجه به گلایه مندی مردم از این موضوع لازم است برنامه ریزی لازم برای برخورد با این واحد انجام شود.

وی با تاکید بر تلاش در راستای جذب رضایتمندی مردم خاطرنشان کرد: مأموران شبکه بهداشت تنها بخاطر حفظ سلامت و رضایتمندی مردم بر اساس وظایف محوله اقدام به بازرسی از نانوایی‌ها می‌کنند و این شبکه مورد اعتماد مردم است که باید بر اساس وظیفه خود جواب اعتماد مردم را بدون رودربایستی با کسی بدهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر