يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۴۵۱
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: از مجموع سهمیه ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفری استخدام آزاد آموزش و پرورش درکشور سهم استان بوشهر از این میزان ۲.۵ درصد معادل ۴۱۴ نفر است و از محل دانشگاه فرهنگیان نیز ۳۷۲ نفر جذب می شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از این شمار سهمیه استخدام آزاد برای این استان ۲۴۸ نفر مرد و ۱۶۶ زن هستند.

حمد الله اژدری افزود: از محل سهمیه استخدام آزاد آموزش و پرورش بوشهر ۲۰۷ آموزگار ابتدایی، ۱۱۸دبیر، ۳۵ هنرآموز، ۳۴ مربی پرورشی و مشاور و ۲۰ معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت است.

وی بیان کرد: افزون براین امسال ۳۷۲ نفر از دانشگاه فرهنگیان نیز می توانند جذب آموزش و پرورش شوند که شامل ۲۲۲ نفر آموزگار ابتدایی، ۸۱ دبیر، ۴۰ مربی پرورشی و تربیتی، ۱۵ معلم استثنایی و ۱۴ هنرآموز خواهد بود.

اژدری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر بیشترین تعداد سهمیه در نظر گرفته شده مربوط به دوره ابتدایی است و براساس رای دیوان عدالت اداری بومی گزینی از شرایط پذیرش استخدام آزاد حذف شده است.

وی گفت: زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون اعلام می شود و افراد علاقمند می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند.

اژدری در باره جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهارداشت: شرط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان الزامی بودن کسب نمره علمی ۶۵۰۰ است و شرایط بومی گزینی براساس ضوابط قطب بندی و ضرایب اختصاص داده شده به نیروهای بومی در جذب نیروهای دانشگاه فرهنگیان لحاظ می شود.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: نبود ظرفیت خوابگاهی مناسب برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، سهمیه اختصاصی استان در دانشگاه فرهنگیان را کاهش داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر