پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر جهاد کشاروزی شهرستان دیلم استان بوشهرگفت: طرح سراسری سرشماری عمومی کشاورزی هیچ تاثیری در پرداخت یارانه خانوارها نخواهد داشت.به گزارش فکرشهر، فرهمند آقایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:بهره برداران روستایی اطمینان داشته باشند که ارایه آماردریافتی از آنها محرمانه بوده و تاثیری در پرداخت یارانه های خانوارها ندارد.وی یادآورشد: این درحالی است که آمار و اطلاعات دریافتی باعث می شود تا اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرحهای کشاروزی و اقتصادی جذب کرد تا گام های مهم و اساسی برای رونق و توسعه شهرستان برداشته شود.
کد خبر: ۵۸۶۸
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: مدیر جهاد کشاروزی شهرستان دیلم استان بوشهرگفت: طرح سراسری سرشماری عمومی کشاورزی هیچ تاثیری در پرداخت یارانه خانوارها نخواهد داشت.
به گزارش فکرشهر، فرهمند آقایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:بهره برداران روستایی اطمینان داشته باشند که ارایه آماردریافتی از آنها محرمانه بوده و تاثیری در پرداخت یارانه های خانوارها ندارد.

وی یادآورشد: این درحالی است که آمار و اطلاعات دریافتی باعث می شود تا اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرحهای کشاروزی و اقتصادی جذب کرد تا گام های مهم و اساسی برای رونق و توسعه شهرستان برداشته شود.

به گزارش ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی دیلم اضافه کرد: برای اجرای هرچه بهتر و پربارتر این طرح به همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان بخصوص بخشداران،دهیاران و شورای اسلامی روستاها و هماهنگی و تعامل مردم با آمارگیران نیازمندیم.

آقایی گفت: تعداد بهره برداران، مساحت اراضی کشاروزی، تعداد دام و آمار کلی تولید گندم سالانه از جمله اطلاعاتی است که ازسوی آمارگیران از روستاییان پرسیده می شود. 

مدیرجهاد کشاورزی دیلم یادآورشد: پنجمین سرشماری عمومی کشاورزی از پنجم مهرماه تا 15 آبانماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در 41 روستای دارای سکنه و بدون سکنه این شهرستان انجام می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر