جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تدبیری باید اتخاذ شود که نتیجه آن تقویت تعامل بین بخش خصوصی با دستگاه های دولتی در تمام عرصه هاباشد.به گزارش فکرشهر دکتر مصطفی سالاری شامگاه دوشنبه درنشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بوشهر افزود:صدور مجوزها در بخش های ساحلی یکی از مشکلاتی است که بین دولت و بخش خصوصی وجود دارد که امیدواریم با تعامل بیشتر و بهتر این مشکل حل شود.وی یادآورشد: اگر همه قوانین و مقررات موجود دراین زمینه را درست رعایت کنیم وضعیت بهتر و مسیر صدور مجوزها نیز تسهیل و تسریع خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۶۹
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تدبیری باید اتخاذ شود که نتیجه آن تقویت تعامل بین بخش خصوصی با دستگاه های دولتی در تمام عرصه هاباشد.
به گزارش فکرشهر دکتر مصطفی سالاری شامگاه دوشنبه درنشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بوشهر افزود:صدور مجوزها در بخش های ساحلی یکی از مشکلاتی است که بین دولت و بخش خصوصی وجود دارد که امیدواریم با تعامل بیشتر و بهتر این مشکل حل شود.

وی یادآورشد: اگر همه قوانین و مقررات موجود دراین زمینه را درست رعایت کنیم وضعیت بهتر و مسیر صدور مجوزها نیز تسهیل و تسریع خواهد شد.

استاندار بوشهراضافه کرد: درمسیر اجرایی کردن قوانینی که در رابطه با سواحل و مشکلات ایجاد شده وجود دارد باید گام های موثری برداریم تا بخشی از این مشکلات در راستای رفع دغدغه های مردم و ساحل نشینان برطرف شود.

وی گفت: هیچ یک از دستگاه های دولتی و اجرایی نباید اختلافات و شکایات خود را به دادگاه ببرند و مرجع حل این اختلافات استانداری است و مبنای دولت نیز همین است.

استاندار بوشهر افزود: بدون شک برگزاری دوره های آموزشی مستمر و موثر، در زمینه فرهنگ سازی و روشن شدن قوانین موجود در حوزه ساحل کمک بسزایی به رفع مشکلات این بخش می کند.

سالاری تصریح کرد: برای رسیدگی به ساخت و ساز غیرمجاز شهرداری ها در سواحل باید کمیته ای تخصصی از داخل این کارگروه تشکیل شود و شاخص های تعیین شده را به شهرداری ها ارسال و ابلاغ کند.

به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر ادامه داد: گزارش طرح توجیهی و خلاصه مطالعه طرح های شهرداری در حوزه سواحل نیز در این کارگروه باید بررسی و تصویب شود.

وی با اشاره به ساخت و سازها درخورسلطانی گفت: هیچ یک از بخش های دولتی یا خصوصی حق اقدام و ساخت و ساز بدون مجوز درخور یادشده را ندارند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر