جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۷۲۴
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در استان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده دریا مقداری متلاطم می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد، وزش باد شمال غربی به تناوب تا روز پنجشنبه ادامه دارد که به طور نسبی در سطح استان طی ساعاتی از شبانه روز به خصوص در سواحل و بر روی دریا افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: بنابراین دریا طی این مدت در برخی ساعات متلاطم پیش بینی می شود. انتظار می رود طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سرعت وزش باد شمال غربی از سرعت بیشتری برخوردار باشد که در پی آن تلاطم دریا نیز افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از ظهر تا شب خصوصاً در سواحل و بر روی دریا ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا نیز در این مدت ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی طی ساعات بعدازظهر تا شب ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر