جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان:
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت:در حوزه آموزش و پرورش علاوه بر توجه ویژه بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان توجه و برجسته کردن حضور دانش آموزان در میادین اخلاقی، مذهبی و اجتماعی و پرورش آنها در این حوزه ها لازم و ضروری است.\r\n
کد خبر: ۵۸۸
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت::در حوزه آموزش و پرورش علاوه بر توجه ویژه بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان توجه و برجسته کردن حضور دانش آموزان در میادین اخلاقی، مذهبی و اجتماعی و پرورش آنها در این حوزه ها لازم و ضروری است.
به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع روز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: آموزش و پرورش علاوه بر تلاش در ارتقای سطح آموزشی در جامعه تاثیر و مشارکت بسیار ارزشمندی در توسعه نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی مهمترین محور توسعه در هر کشور است و براساس مدیریت برنامه ریزی و راهبردی ما وظیفه داریم از منابع انسانی و ظرفیت های آن در توسعه پایدارکشور به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

زارع اضافه کرد: دین و نظام جمهوری اسلامی پیوندی ناگسستنی و پایدار با هم دارند و هردو با هم و در کنار هم باعث ارتقای نظام خواهند شد.

فرماندار دشتستان بر آمادگی شهرستان برای حضور میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: این شهرستان با وجود همه ظرفیت های گردشگری و مردمی میهمان نواز آمادگی کامل در استقبال و پذیرایی از گردشکران و مسافرین نوروزی را دارد.

وی بر مشارکت وخرد جمعی در برنامه ریزی ها، پرداخت عوارض شهرداری برازجان تا پایان سال 93، ایجاد ستاد کنکور در شهرستان و فعال کردن درمانگاه فرهنگیان در سال 93 را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین در مورد پروژه های سال جدید نیز گفت: درسال 1393 اولویت شهرستان اجرای پروژه ها، تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام خواهد بود و پروژه های غیر ضروری در دستور کار قرار نمی گیرد.

امام جمعه برازجان نیز گفت: انسان ها در سایه تعلیم و تربیت به اوج کمال رسیده اند و اگر تعلیم توام با تربیت باشد انسان را به کمال مطلوب خواهد رساند.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: با توجه به فعالیت 50 هزار دانش آموز در شهرستان دشتستان باید با تلاش و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر زمینه ارتقای علمی و تربیتی آنان را مهیا کنیم.

رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز با ارائه گزارشی بیان کرد: 60 مدرسه از مدارس این شهرستان بیشتردر مناطق روستایی تخریبی هستند ونیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

سید حسن لواسانی فرد افزود: در شهرستان دشتستان 12 طرح و پروژه آموزشی نیمه تمام وجود دارد و نیاز به اعتبار برای تکمیل این پروژه ها جدی است.

وی بیان کرد: 93 مدرسه در اثر زلزله هفتم آذر امسال در شهرستان دشتستان آسیب دیده اند که تعدادی از این مدارس به دلیل خسارت کلی به آنها دانش آموزان این مدارس بیشتر در روستاها در کانکس مشغول به تحصیل هستند.

لواسانی همچنین از آمادگی ستاد اسکان مسافرین در شهرستان در مدارس خبر داد و افزود: 400 کلاس درس در 80 مدرسه در شهرستان دشتستان با امکانات کامل آماده اسکان مسافرین نوروزی از 25 اسفند تا 12 فروردین 93 است.

وی همچنین خواستار راه اندازی مجدد درمانگاه فرهنگیان و ساماندهی برق مدارس در شهرستان دشتستان شد. /ص

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر