دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۸۷۷
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶

فکرشهر: فرماندار دشتی با بیان اینکه گلخانه چاهگاه به جوانان بخش شنبه و طسوج واگذار می شود، گفت: در راستای حمایت از کشاورزان تعرفه برق گلخانه ها باید تغییر پیدا کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح جمعه در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی با بیان اینکه اهتمام جدی نسبت به تکمیل طرحهای بالای ۶۰ درصد وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸ طرح اقتصادی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در سطح شهرستان وجود دارد که تلاش داریم آنها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: در دوسال اخیر اقدامات خوبی در جهت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان صورت گرفته که زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کرده است.

نادری تصریح کرد: با توجه به کاهش سفره های زیر زمینی و در راستای افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و جلوگیری از آفت ها و خسارت‌ها احداث گلخانه ها امری ضروری است.

وی بر ضرورت مشارکت همه دستگاههای اجرایی در توسعه گلخانه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به تاکیدات استاندار بوشهر در خصوص کوتاه کردن روند مجوزها انتظار داریم مدیران اهتمام جدی به این موضوع داشته باشند.

فرماندار دشتی یادآور شد: تلاش داریم هر چه زودتر گلخانه چاهگاه به جوانان بخش شنبه و طسوج واگذار شود تا شاهد فضای کسب و کار و اشتغال در بین آنها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر