دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرکز نگهداری معلولان زیر 14 سال روز سه شنبه در آیینی با حضور جمعی مسوولان در شهرستان کنگان افتتاح شد.\r\n
کد خبر: ۵۹۱
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، هزینه احداث ساختمان این مرکز را شرکت کیسون و دیگر شرکت های مستقر در منطقه تامین کرده اند.

موسس شرکت کیسون در این آیین گفت: این ساختمان در دو طبقه در زمینی به مساحت دوهزارو 500 متر مربع با زیربنای یکهزارو 300 متر مربع در مدت دو سال به بهره برداری رسیده است.

مهندس محمدرضا انصاری افزود: برای احداث این مجموعه مجهز و ویژه نگهداری معلولان زیر 14 سال 20 میلیارد ریال اعتبار توسط این شرکت و مشارکت برخی شرکت های منطقه هزینه شده است.

مشاور عالی شرکت کیسون افزود: توجه به مناطق دی نفع و پیرامونی بویژه در حوزه توسعه انسانی پایدار از اولویت های کاری این شرکت است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: اکنون بهزیستی این استان به 16 هزارو 400 معلول زیر پوشش در سطح استان خدمات ارائه می کند.

دکتر حیدر عزیزنژاد گفت: با وجود فرصت های نابرابر، معلولان توانستند درعرصه ها و حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خلاقیت و نوآوری و افتخارات زیادی کسب کنند.

امام جمعه کنگان نیز گفت: باید زمینه لازم برای ایجاد فرصت های برابر برای معلولان فراهم شود.

حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و هفته احسان و نیکوکاری با استناد به آیات و روایات گفت: خدمت به اقشار نیازمند از سودآورترین کارهاست.

وی با تقدیر از مجموعه شرکت کیسون افزود: حق مردم کنگان است که به دلیل میزبانی صنعت و تحمل تبعات ناشی از حضور صنعت از امکانات و خدمات بیشتری برخوردار شوند.

فرماندار کنگان نیز گفت: یکی از راه های مهم در دستیابی به توسعه متوازن توجه به توسعه انسانی است.

عباس تبرکی با تقدیر از شرکت کیسون از برخی شرکت های مستقر در منطقه انتقاد و افزود: برخی شرکت های مستقر در منطقه به مناطق پیرامون و ذینفعان خود بی توجه هستند.

وی با اشاره به نگرانی مردم کنگان از وضعیت آلایندگی در منطقه اضافه کرد: این نگرانی بجای مردم به مجموعه وزارت کشور منعکس شده است.

هم اکنون 35 معلول ذهنی و جسمی زیر 14 سال جنوب و برخی شهرهای شمالی استان بوشهر در این مرکز نگهداری می شوند. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر