يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عصر روز پنجشنبه در آیینی با حضور مسوولان سپاه و بسیجیان تنگستان ماکت عملیات کربلای 4 در شهر اهرم رونمایی شد.به گزارش فکرشهر، مسوول روابط عمومی سپاه امام علی(ع) تنگستان دراین آیین گفت: بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا شهر اهرم با کمترین امکانات این ماکت را ساخته و درقالب نمایشگاه درمعرض بازدید عموم قرار دادند.
کد خبر: ۵۹۴۷
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۳

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عصر روز پنجشنبه در آیینی با حضور مسوولان سپاه و بسیجیان تنگستان ماکت عملیات کربلای 4 در شهر اهرم رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر، مسوول روابط عمومی سپاه امام علی(ع) تنگستان دراین آیین گفت: بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا شهر اهرم با کمترین امکانات این ماکت را ساخته و درقالب نمایشگاه درمعرض بازدید عموم قرار دادند.

رضا منصورنژاد افزود: این نمایشگاه که در خیابان انقلاب شهر اهرم برپا شده دارای دو غرفه است که یکی از این غرفه ها شامل نمایشگاهی از تصاویر شهدای دفاع مقدس و حضور بسیجیان تنگستان در جبهه های جنگ تحمیلی است و درغرفه دوم ماکت عملیات کربلای 4 به نمایش درآمده است.

به نوشته ی ایرنا، وی ادامه داد: بسیجیان بالاخص رزمندگان دوران دفاع مقدس در تنگستان می توانند تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید از این نمایشگاه برنامه ریزی کنند و با حضور شان در نمایشگاه عرشیان یاد و خاطره دوران دفاع وحماسه برایشان زنده شود. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر