جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تنها کلینیک تخصصی شهر گناوه اداره اماکن شهرستان با دستور نظامپزشکی شهرستان و دادستانی نظام پزشکی مطب دکتر جراح کلینیک پلمپ می شود. خبر خیلی زود در شهر می پیچد و در فضای مجازی نیز انتشار پیدا می کند. منتظر می مانیم تا مسئولین بهداشتی و پزشکی شهر یا مسئولین نظام پزشکی با اعلام اطلاعیه ای خبر را تایید و به اعلام عمومی برسانند ولی خبری نمی شود.
کد خبر: ۵۹۶۶
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: تنها کلینیک تخصصی شهر گناوه اداره اماکن شهرستان با دستور نظامپزشکی شهرستان و دادستانی نظام پزشکی مطب دکتر جراح کلینیک پلمپ می شود. خبر خیلی زود در شهر می پیچد و در فضای مجازی نیز انتشار پیدا می کند. منتظر می مانیم تا مسئولین بهداشتی و پزشکی شهر یا مسئولین نظام پزشکی با اعلام اطلاعیه ای خبر را تایید و به اعلام عمومی برسانند ولی خبری نمی شود.

به گزارش فکرشهر، صبح روز پنجشنبه ایرنا در صفحه استان بوشهر این خبر را از قول مسئولی که نمی خواهد هویتش فاش شود اعلام می کند و مدعی می شود: مطب یک پزشک در کلینیک تخصصی این شهرستان به دلیل تخلفات متعدد در انجام کار پزشکی خود به صورت موقت مهر وموم شد.

ایرنا در خبرش مدعی می شود که این پزشک علاوه براین که بیمارشاکی دارد، به اخطارهای متعددی که درقبال تخلفاتش گرفته بی توجهی کرده است.

روز پنج شنبه خبرنگار ما به محل کلینیک مراجعه کرده و ضمن تایید مهر و موم و پلمپ مطب از آنجا چند تصویر تهیه می کند. با پیگیری زیاد بالاخره یکی از بستگان مریض شاکی که مدعی پرونده نیز خود اوست پیدا می کنیم واز او می خواهیم تا شرح دعوایش را بگوید.

http://sedayebandar.ir/wp-content/uploads/2014/08/14092379832951-240x190.jpg


آقای ر. ه می گوید ۲۵ مرداد مامریض را به صورت اورژانسی به مطب دکتر بردیم و ایشان به علت عارضه کیسه صفرا دستور عمل جراحی فوری دادند. وی به محض بستری شدن مریض بر خلاف عرف با دادن شماره حساب شخصی از ما درخواست ۶۰۰ هزار تومان کردند که من گفتم شما عمل کنید تا بعد.

بعد از عمل مریض، پزشک دوباره تقاضای ۶۰۰ هزار تومان را کرد که من نپذیرفتم و مدیر بیمارستان، سوپر وایز و دیگر مسئولین بیمارستان را در جریان گذاشتم. ولی دکتر از آن به بعد دیگر به مریض ما سر نزدو برای دیدن مریض ها که می آمد به مریض تخت بغل سر می زد و لی کاری به مریض ما نداشت .

ایشان می گوید چند روز جای عمل مریض ما باز بود و دکتر برای بخیه آن اقدامی نکرد تا اینکه رئیس بیمارستان وشخصا به همراه همکارانش محل عمل بیمار ما را بخیه کردند.

وی می گوید من با توجه به طرح جدید دولت که فقط ده درصد هزینه ها را از بیمار می گیرد۹۵ هزار تومان به بیمارستان جهت تصویه حساب دادم و بیمار را ترخیص کردم .

ایشان می گوید بعد از ترخیص از بیمارستان به نظام پزشکی رفتم و با پرداخت فیش واریزی به مبلغ۱۳۰ هزار تومان از پزشک جراح شکایت کردم و برای پیگیری شکایتم تا بالاترین مرجع دولتی می روم.

وی درباره وضعیت بیمار خود هم می گوید هنوز ایشان حالت تهوع و و سردرد دارد

سکوت مدیر شبکه بهداشت گناوه
برای پیگیری جریان با آقای آریان فر مدیر شبکه بهداشت گناوه تماس می گیریم ولی ایشان با ااعلام اینکه جایی هست و تا شنبه نمی تواند صحبت کند از توضیح دراینباره سرباز می زند!

جلسه فوری در فرمانداری گناوه
بعد از مهرو موم مطب صبح روز پنجشنبه جلسه ای فوری با حضور فرماندار ،امام جمعه ف رئیس شبکه بهداشت فپزشک جراحف رئیس بیمارستان امیرالمومنین و تعدادی دیگر از مسئولین برگزار شده و در پایان این جلسه تصمیم گرفته می شود که مطب فک پلمپ شود.

فرماندار گناوه: با عذر خواهی پزشک وبا توجه به مهر موم موقت قرار است مطب فک پلمپ شود
در آخرین ساعات پنج شنبه شب با فرماندار تماس می گیریم در جریان نتیجه جلسه باشیم و مهندس یوسفی که مثل همیشه ودر بیشتر ساعات جوابگوست به سوالات ما اینگونه پاسخ می دهد که: متاسفانه از سوی این پزشک تخلفاتی صورت گرفته بود و مسئولین نسب به پلمپ موقت مطب ایشان اقدام کرده اند ولی با پشیمانی و عذرخواهی ایشان و با توجه به نبود پزشک جراح دیگر در شهر در خواست بیشتر اعضای جلسه فک پلمپ که این درخواست به مسئولین ذیربط اعلام شد.

وی افزود : انشا الله در روزهای آینده با پیگیری شاهد حضور پزشکان متخصص بیشتری در شهر خواهیم بود

در آخرین ساعات شب با دادستان نظام پزشکی تماس می گیریم و ایشان می گوید با توجه به موقت بدون حکم و عذر خواهی ایشان و جلسه ای که در فرمانداری برگزار شده قرار است مطب فک پلمپ شود و اینکار شنبه انجام می شود.

 

منبع: صدای بندر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر