جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۰۸۲
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: مدیر کل تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: میانگین سنی بخشداران استان بوشهر زیر ۴۰ سال است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل دهدشتی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه بخشدار سیراف اظهار داشت: برای همه مدیران کارگزاران نظام در حوزه مسئولیتی نکاتی در حوزه تحلیلی ضروری است، تنگنایی که امروز در عرصه بین المللی داریم به عنوان کشوری که که با انقلاب اسلامی سعی کردیم آمال و ارزهای این انقلاب را در عرصه بین المللی به منصه ظهور برسانیم

وی اضافه کرد: فشار اقتصادی که بر دوش مردم احساس می‌شود بخشی از آن نتیجه تحریم بین المللی است، بخش کثیری از این فشارها نتیجه ساختار معیوب اقتصادی داخل کشور است.

مدیر کل تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی برای توسعه کشور را باید با تلاش مدیران محقق شود، توان بازدارندگی نظامی ما به برکت اقتدار نظامی ایران به دست آمده است.

وی ادامه داد: نگاه مسئولان عالی استان به شهرستان کنگان در سایه وحدت و همدلی در راستای تقویت نیروهای توسعه است، طبق ارزشیابی استانداری بوشهر فرماندار کنگان از فرمانداران درجه یک استان بوشهر است.

دهدشتی بیان کرد: ایجاد و راه اندازی بخشدار سیراف می‌بایست با نیروی توانمند و با تجربه باشد. توجه به شایسته سالاری و جوان گرایی از اولویت بخشداری‌ها است، میانگین سنی بخشداران زیر ۴۰ سال است.

وی با معرفی محمد فخرایی به‌عنوان بخشدار بخش سیراف تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع در اولویت بخشداری قرار داده شود.

لزوم امیدآفرینی در جامعه

فرماندار کنگان نیز گفت: استواری نهضت عاشورا بر پایه حق و تعالیم ائمه است، امام حسین به عنوان بهترین رهبر مهد دل‌ها است، صبر و استقامت و فداکاری در عاشورا شکوفا شده است.

فتح‌الله نوروزی افزود: در این شرایط موجود در خط مقدم مقابله با مشکلات است، مدیران باید سختی‌ها را تحمل کنند و با برنامه جهادی کار کنند. صرفه جویی در برنامه کاری مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه بخش سیراف از افتخارات دولت است که در کمترین زمان افتتاح شد، خاطرنشان کرد: مدیر باید قابل دسترس باشد و با مردم ارتباط داشته باشند، با روی خوش با ارباب رجوع برخورد کنیم.

نوروزی با تاکید بر اینکه باید امید افزایی، اعتماد و نشاط اولویت برنامه ریزی مدیران قرار بگیرد اضافه کرد: ۱۹ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی یا افتتاح در هفته دولت داشتیم.

وی گفت: از خدمات فخرایی به عنوان کارشناس سیاسی و امنیتی فرماندار کنگان بوده است، انتظار دارم از ظرفیت‌ها بخوبی استفاده کنند، نگاه همدلی تعاملی و همراهی در توسعه بخش سیراف مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر