جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۰۳
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: همراه‌سرای بیماران بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر در زمینی به مساحت  هزار و ۸۸۰ متر مربع به و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کار ساخت این همراه‌سرا چهار سال پیش آغاز شد و اکنون ۱۰ سوئیت آن تجهیز شده و طبقات بالا نیز پس از این تکمیل خواهد شد.

سعید کشمیری افزود: از کسانی که می‌خواهند از این همراه سرا استفاده کنند، مبلغ مختصری دریافت می‌شود.

وی با اشاره به کمک خیران به حوزه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: خیران این استان در دو سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال به اجرای طرح‌های حوزه سلامت کمک کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرادامه داد: روند فعالیت خیران در حوزه سلامت بیشتر شده و شاهد سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این زمینه بوده‌ایم و شاخص‌ترین آن مرکز تشخیص سرطان است که چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی گفت: خیران علاوه بر ساخت بنا، در زمینه خرید وسایل پزشکی مانند دستگاه رادیولوژی و سی تی اسکن هم کمک کرده‌اند و به تازگی یک دستگاه رادیوتراپی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به همت فردی خیر در حال خرید است که امیدواریم تا سال آینده وارد استان شود.

کشمیری تاکید کرد: خیرانی که می‌خواهند به حوزه سلامت کمک کنند، موضوع را با مسئولان دانشگاه در میان بگذارند تا نیاز‌های استان تامین شود.

وی گفت: بیش از صد نفر عضو مجمع خیرین سلامت استان بوشهر هستند، افزون بر اینکه برخی خیران هم جداگانه به حوزه سلامت کمک می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: ما نیاز به توسعه مراکز خدمات مردمی مانند همراه سرای بیمار داریم.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: کسانی که بیمار در بیمارستان دارند، نباید در کنار بیمارستان در جایی نامناسب به سر ببرند و باید هر بیمارستان یک همراه سرا داشته باشد.

وی بیان کرد: ما در استان مراکز صنعتی و تجاری داریم که باید در این زمینه وارد شوند و مردم نیز در مسیر کار خیر بیشتر تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر