جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۰۷
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: قبض های کاغذی مشرکان برق در این استان حذف و از هفته آینده این مهم تنها به صورت الکترونیکی ارسال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اردشیر مذکوری روز چهارشنبه افزود: با الکترونیکی شدن قبض ها مشترکان از این پس می توانند صورت حساب هزینه‌های برق مصرفی خود را بصورت پیامکی دریافت کنند.

وی بیان کرد: در این فرایند مشترکان می توانند برای دریافت پیامک قبض الکترونیکی برق خود با گرفتن کد دستوری *۱* شناسه قبض# و ارسال آن به شماره های ۵۰۰۰۱۷۷۱۱۲۱ و یا ۲۰۰۰۱۵۲۱ اقدام کنند.
مذکوری ادامه داد: مشترکان در صورت تعویض خط تلفن همراه یا در صورت مستاجر بودن و تعویض منزل باید کد دستوری *۲* را به سرشماره های یاد شده ارسال و از این طریق نسبت به حذف شماره

تلفن خود اقدام و سپس طبق روش یاد شده برای دریافت قبض به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در روش دوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض به صورت پیامکی مشترکان می توانند شماره تلفن سرپرستان خانوار را در منازل خود به صورت حضوری به ماموران قرائت ارائه دهند.

مذکوری ادامه داد: مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و مراجعه به پورتال این شرکت به ترتیب روش های سوم و چهارم برای اقدام در زمینه دریافت قبض برق بصورت پیامکی است.

وی افزود: این اقدام که با هدف کاهش مصرف کاغذ به عنوان گامی مهم در راستای تحقق مدیریت سبز توسط وزارت نیرو اجرا شده در صورت تحقق بسیاری از مشکلات مشترکان از جمله تحویل

نگرفتن قبض (به دلیل حضور نداشتن در خانه) و نیاز مراجعه های حضوری برطرف می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر