دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای پاکسازی محلات آلوده مواد مخدر در شهرستان جم، از دستگیری 9 فروشنده مواد مخدر در شهرستان جم خبر داد.به گزارش فکرشهر، سرگرد روح الله گراوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی را به منظور مقابله با پخش و توزیع مواد مخدر در شهرستان جم داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه اجرا شده است.
کد خبر: ۶۰۵۹
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای پاکسازی محلات آلوده مواد مخدر در شهرستان جم، از دستگیری 9 فروشنده مواد مخدر در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرگرد روح الله گراوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی را به منظور مقابله با پخش و توزیع مواد مخدر در شهرستان جم داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی امسال را سالی ناامن برای توزیع‌کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ کرده است و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد کشف مقادیر زیاد مواد مخدر و دستگیری توزیع‌کنندگان و سوداگران مرگ هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم  در ادامه بیان داشت: در پی گزارش‌های مردمی چند خانواده در حاشیه یکی از روستاهای این شهرستان در امر خرید و فروش مواد مخدر فعال هستند.

وی افزود: بعد از هماهنگی با دستگاه قضایی شهرستان و اطمینان از درستی موضوع و بسیج نیروی انتظامی شهرستان، روز گذشته طی عملیات بازرسی از شش خانواده، مقادیر قابل توجهی هروئین کشف شد و 9 نفر از فروشندگان مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم بیان داشت: این فروشندگان مواد مخدر اعتراف کردند که دفعات قبلی هنگام نزدیک شدن نیروهای انتظامی به این خانواده ها، سعی در پرتاب مواد در مزارع آنها می‌کردند.

گراوند در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان جمی انتظار داریم در صورت مشاهده یا اطلاع تحرک افرادی در زمینه خرید یا فروش مواد مخدر، بلافاصله نیروی انتظامی در جریان قرار دهند تا در اسرع وقت به موضوع پیگیری و با مجرمان برخورد و شهرستان را با مشارکت مردم از لوث وجود این افراد پاک شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر