دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۳۸
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه انقلاب اسلامی گفت: اقدامات آمریکا از جمله جعل اخبار ، تحریم ها و فشارهای اقتصادی با هدف برهم زدن اذهان عمومی و ناامید کردن ملت شریف ایران از تفکر انقلابی و دینی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از  روابط عمومی سپاه استان بوشهر، روز پنجشنبه به نقل از سردار احمد حق طلب در مراسم هفته دفاع مقدس پایگاه بقیه الله(عج) حوزه بسیج شهدای پتروشیمی سپاه عسلویه اعلام کرد:راه‌حل مقابله با این اقدامات اتحاد، ایمان به خداوند و توجه به راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و آموزه های دینی است.

وی اظهارداشت: ایالات متحده امریکا پس از شکست در هشت سال دفاع مقدس همواره در مقابل نگاه انقلابی ملت ایران قرار داشته و سعی کرده است در مقابل ما بایستد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه یادآورشد:  آن چیزی که امروز ما را در مقابل آمریکا مصون می دارد حفظ نگاه انقلابی و دینی است.

وی گفت:آنچه که از خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ماندگار شده است عزت و افتخاری است که به سبب تلاش ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی های آن روزها است.

سردار حق طلب افزود: جانفشانی ، ایثار و از خود گذشتگی ها رزمندگان می تواند یک موتور محرک قوی برای حرکت نظام جمهوری اسلامی باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ و دفاع مقدس اضافه کرد: آموزه های دینی بوده است که رزمندگان با آن جنگ و دفاع مقدس را به شکل بی‌نظیری اداره کردند.

حق طلب افزود: ارزش دفاع مقدس و انباشته های ما و آن چیزی که امروز ملت ایران را سربلند در دنیا نمایش می دهد در واقع نگاه عرفانی به این آموزه های دینی است.

سردار حق طلب همچنین با اشاره به سخنان امام (ره) در مورد بسیج گفت: بسیج جهان اسلام هم اکنون شکل گرفته و از تمام نقاط جهان از افغانستان تا سوریه و لبنان در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستادگی می کند.

وی در پایان مراسم از مهندسین و کارگران بسیجی خواست تا با جهاد و از خودگذشتگی و توجه به آموزه های دینی و خط‌ مشی شهدای دفاع مقدس همواره به سوی تعالی و موفقیت پیش بروند چرا که انتظار امروز شهدا از ملت ایران ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر