جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۶۱
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه خواستار بستر سازی مناسب برای کسب و کار و ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر پنجشنبه در نشست مسئولان شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید به ضرورت‌های شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:  شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است لذا مسئولین شهرستان برای خدمت بیشتر به مردم باید عزم و اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه گناوه بر حل مشکلات و معضلات شهرستان گناوه تاکید و عنوان کرد: مبلمان شهری، رونق تولید، بستر سازی مناسب برای کسب و کار، ساماندهی وضعیت اقتصادی  و معیشتی مردم، حل مشکل میدان امام علی (ع) و توجه جدی مسئولان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین مسائلی در شهرستان است که تلاش در برای حل این مشکلات باید در اولویت مسئولان باشد.

غلامرضا مهرجو سرپرست فرمانداری گناوه نیز بیان کرد: از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب ماهیت مردمی ان است و به همین دلیل است که میبینیم انقلاب اسلامی از ابتدا با حضور مردم شکل گرفت و به ثمر رسید و تا کنون درچهل سال گذشته نیز با پشتوانه همین مردم از پیچ وخم‌ها وبحران‌های کوچک وبزرگ فراوانی عبور کرده است و به همین خاطر است که میگوییم صاحب و مالک اصلی این کشور و نظام مردم هستند.

وی افزود: ما مسئولین خدمتگزار این مردم هستیم و همه باید تلاش کنیم ضمن تکریم مردم و پاسخگو بودن درقبال آنان، وظایف خود رادرقبال مردم بسیار خوب و قدرشناس به شایستگی انجام دهیم و در راستای استفاده کامل از همه ظرفیت‌های شهرستان بویژه ظرفیت مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

مهرجو بیان کرد: امید داریم در  شورای تامین در زمینه ایجاد امنیت اجتماعی  و همچنین شورای اداری در جهت رسیدگی به مشکلات و وضعیت معیشتی مردم و جامعه هماهنگی های لازم را حفظ کنیم و با وفاق و همدلی موجب آسایش و امنیت خاطر مردم شریف گناوه شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر