سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۲۷۹
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در دیدار این تیم با تیم ذوب آهن اصفهان در جام حذفی فوتبال کشور به شمار زیادی از بازیکنان اصلی استراحت می‌دهیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فراز کمالوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به فاصله زمانی اندک میان بازی قبلی لیگ برتر و جام حذفی و از آن طرف فاصله دیدار با ذوب آهن و مسابقه بعدی ما در لیگ برتر مقابل تراکتور سازی تصمیم گرفتیم به تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم در مسابقه فردا استراحت بدهیم.

وی بیان کرد: در این راستا هفت یا هشت نفر از بازیکنانی که در رقابت‌های قبلی به‌عنوان بازیکنان اصلی تیم پارس جنوبی بودند، مقابل تیم ذوب آهن در ترکیب قرار نمی‌گیرند.

کمالوند ادامه داد: با این شرایط فرصت در اختیار بازیکنان جوان‌تر  و نفراتی که کمتر در ترکیب تیم حضور داشتند قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکنان نیز باید بتوانند خود را نشان بدهند و دیدار با ذوب آهن در جام حذفی زمان مناسبی برای بازی دادن این بازیکنان است.

تیم فوتبال پارس جنوبی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه تختی جم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر