سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۹۰
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیر گفت: هم‌اندیشی و تبادل افکار و تجربه در راستای توسعه نخستین گام ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مسعود تنگستانی روز سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بانوان برای تدوین سند توسعه شهرستان دیر با بی‌فایده خواندن انتقاد بدون ارائه راهکار و پذیرش نواقص، هدف از جلسات این کارگروه را هم اندیشی برای رسیدن به راهکارها و رفع نواقصعنوان کرد.

 وی ضمن تاکید بر اصل مشارکت همگانی در کارگروه ها گفت: سند توسعه شهرستان دیر با هم اندیشی نخبگان، فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد تدوین و در این ارتباط از ظرفیت معتمدین شهرستان به عنوان شورای مشورتی و  شورای راهبردی ستفاده می‌شود.

تنگستانی افزود: در مسیر تدوین سند توسعه شهرستان مشکلاتی وجود خواهد داشت که با همت و همراهی همه افراد و گروه‌ها می‌توانیم بر این مشکلات فائق آییم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیر ادامه داد: سند توسعه شهرستان دارای اهداف بلندمدتی است که با حصول به نتیجه می‌تواند برای سال های آینده شهرستان مفید واقع شود. 

آمنه کنگانی، مسئول امور بانوان فرمانداری دیر گفت: پژوهش و تحقیق از ارکان اساسی توسعه و رشد جامعه است. 

وی گفت: توسعه پایدار با ساختارهای علمی و پژوهشی جامعه رابطه‌ای تنگاتنگ دارد که از خلال آن می‌توان از یافته‌ها و نظریات ارزشمند برای اهداف ملی بهره‌برداری کرد. 

مسئول امور بانوان فرمانداری دیر با اشاره به همکاری استانداری بوشهر برای سند ارتقا وضعیت بانوان، اظهارداشت: اقداماتی از جمله اولویت بندی مسائل و مشکلات زنان به انجام رسیده که می‌تواند در سند توسعه موثر باشد.

در این جلسه، مدعوین که از طیف های مختلف جامعه فکری شهرستان به اظهارنظر و آسیب شناسی موضوعات محوری این کارگروه پرداختند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر