دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۵۷۲
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: ۹۶ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال از محل عوارض ارزش افزوده در ماه‌های خرداد و تیر امسال به شهرداری و دهیاری های شهرستان گناوه اختصاص و به حساب آنان واریز شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره امور مالیاتی گناوه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مبلغ در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده عوارض در ۲ بخش عوارض و آلایندگی داخل حریم پرداخت شده است.

مکی حسونی افزود: از مجموع مبلغ واریز شده ۳۴ میلیارد و  ۲۸۴ میلیون ریال مربوط به خرداد و ۶۲ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال در تیر ماه بوده است.

وی اظهار داشت: سهم شهرداری گناوه از محل عوارض و آلایندگی داخل حریم ۶۷ میلیارد و ۴۵۶  میلیون ریال، شهرداری ریگ پنج میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال و مابقی آن مربوط به دهیاری های شهرستان بوده که براساس معیارهای تعیین شده از جمله تناسب جمعیت  توزیع شده است.

رئیس اداره امور مالیاتی گناوه یادآورشد: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال نیز از این محل ۹۸ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال به حساب شهرداری های گناوه و ریگ واریز که سهم گناوه ۹۰ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال و  بندرریگ نیز ۷  میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال بود.

وی بیان کرد:  باتوجه به اینکه اعتبارات توزیع شده در زمینه‌های جاری و خدمات شهری پیش بینی شده از شهرداری‌ و دهیاری ها انتظار داریم در زمان اجرا و افتتاح طرح‌ها به منبع تامین اعتبار آن  اشاره و به عموم مردم اطلاع رسانی کنند.
شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۳ هزارنفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر و در جوار تاسیسات و شرکت‌های نفتی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر