پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: بسیاری از مشکلات امروز به جهت عدم توجه کافی درگذشته به نقش دانشگاه در مدیریت کشور بوده است.به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی خلیج فارس گفت: در توسعه متوازن خصوصاً توسعه اجتماعی نقش نیروی انسانی کارآمد و توانمند نقشی بی بدیل است،لذا دانشگاه ها و مراکز آموزشی به جهت تقویت سرمایه انسانی در کشورهای توسعه یافته مورد توجه است.
کد خبر: ۶۱۷۰
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۱

فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: بسیاری از مشکلات امروز به جهت عدم توجه کافی درگذشته به نقش دانشگاه در مدیریت کشور بوده است.

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی خلیج فارس گفت: در توسعه متوازن خصوصاً توسعه اجتماعی نقش نیروی انسانی کارآمد و توانمند نقشی بی بدیل است،لذا دانشگاه ها و مراکز آموزشی به جهت تقویت سرمایه انسانی در کشورهای توسعه یافته مورد توجه است.

وی با تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود اظهار داشت: زبان دانشگاه زبان منطق ،علم، خرد و تدبیر است بنابراین در دولت تدبیر و امید تلاش سیاستگذاران اینست که با توجه به نقش کلیدی مجامع علمی، عمل نمایند.

دهدشتی، دانشجویان را مدیران، متخصصان و کارشناسان آینده‌ کشور دانست و افزود: بخش اعظمی از مشکلات امروز به جهت عدم توجه کافی در گذشته به نقش دانشگاه ها و مراکز علمی در مدیریت کشور بویژه حوزه اقتصادی بوده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کوشش بایستی در جهت تقویت روحیه نوآوری، کارآفرینی و رویکرد های خلاقه باشد، گفت: تلاش مجموعه مدیریت  استان و شهرستان این است که در دانشگاه ها فضای کرسی های آزاد اندیشی و همچنین فعالیت بیشتر تشکل ها گسترش پیدا کند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر