جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از ارائه تسهیلات طرح گندم برای کشاورزان دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، حسین قیصری در دیدار با مردم و کشاورزان روستاهای دشتستان اظهار داشت: نقش دشتستان در توسعه کشاورزی استان بسیار مهم و تاثیرگذار است و در سال جاری تمهیدات مهمی برای بهبود وضعیت کشاورزان اندیشیده‌ایم. رسیدگی به مشکلات کشاورزان و رفع دغدغه‌های این قشر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۶۲۴۲
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از ارائه تسهیلات طرح گندم برای کشاورزان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین قیصری در دیدار با مردم و کشاورزان روستاهای دشتستان اظهار داشت: نقش دشتستان در توسعه کشاورزی استان بسیار مهم و تاثیرگذار است و در سال جاری تمهیدات مهمی برای بهبود وضعیت کشاورزان اندیشیده‌ایم. رسیدگی به مشکلات کشاورزان و رفع دغدغه‌های این قشر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر به نتایج مورد نظر برسیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان با تاکید بر لزوم تغییر شیوه آبیاری در دشتستان خاطرنشان کرد: کشاورزانی که تمایل به انجام آبیاری قطره‌ای دارند همراه با مجوز پروانه چاه به این اداره مراجعه کنند.

قیصری در ارتباط با الگوی کشت محصولات کشاورزی نیز تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، کشاورزان باید محصولی را کشت کنند که تا آخر اسفند برداشت کنند و در بقیه فصل به سراغ محصولات استراتژیک بروند.

وی از ارائه تسهیلات طرح گندم برای کشاورزان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: برای هر هکتار کشت گندم آبیاری 12 میلیون ریال و برای هر هکتار کشت گندم دیم 5 میلیون ریال تسهیلات از طرف بانک کشاورزی اعطا می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان یادآور شد: دشتستان دارای بیش از 4.5 میلیون اصله نخل است و بیش از 128 هزار تن خرما در سال جاری در نخیلات دشتستان برداشت شده است. تلاش برای فراهم کردن شرایط فروش خرما در دستور کار مدیران شهرستان قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر