يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۴۲۴
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از شرکت ۸ هزار و ۶۷۰ دانش ­آموز بوشهری در اردوی راهیان نور دانش ­آموزی امسال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ سهراب انبارکی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی راهیان نور دانش ­آموزی استان بوشهر گفت: افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش ­آموزی استان، ۱۸ آبان با اعزام نخستین کاروان دانش­ آموزان خواهر از شهرستان دشتستان آغاز می شود و اعزام گروه خواهران تا ۲۰ آذر ادامه دارد.

وی افزود: اعزام­ های راهیان نور برادران نیز از اول بهمن ماه آغاز می­شود که دانش ­آموزان شرکت کننده در این اردوها از یادمان مناطق عملیاتی جنوب و جزیره خارگ بازدید خواهندکرد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: بیش از ۵ هزار دانش آموز در بخش خواهران و بیش از ۳ هزار دانش ­آموز در بخش برادران در اردوهای راهیان نور دانش ­آموزی امسال شرکت می کنند.

عبدالهادی صبحانی خواه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش ­آموزی امسال با قدرت و صلابتی بیش از گذشته برگزار می شود .

وی یادآورشد: هدف از برگزاری این اردوها، نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در میان دانش ­آموزان است به طوری که این فرهنگ به خوبی برای دانش­ آموزان قابل درک باشد.

مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانش­ آموزی استان بوشهر نیزگفت: اعزام ­های دانش ­آموزان هر شهرستان زمان ­بندی شده است که قرار است در این زمینه جلسه ­ای نیز جهت انجام هماهنگی­ های بیش­ تر با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر