جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۴۷۴
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: مسئول دفتر فنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل هشت پروژه در دست احداث دارد که از این شمار برخی از آنها در دهه فجر امسال و برخی نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، حسین صیادی روز سه‌شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در شهرستان دیر پروژه‌های مجتمع فرهنگی‌هنری آبدان و نگارخانه دیر در دست احداث است که برای تکمیل آنها به ترتیب هفت و سه میلیارد ریال اعتبار نیاز است

وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری آبدان با ۷۰ درصد پیشرفت تا دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.

صیادی ادامه داد: نگارخانه خورموج شهرستان دشتی نیز در مجموع با ۵.۵ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که که اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند سه میلیارد ریال است و پیش‌بینی شده تا دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

صیادی اظهارداشت: نگارخانه شهر بوشهر نیز در مجموع با هشت میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و اکنون ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: اتمام این پروژه در سال آینده پیش‌بینی شده که تحقق این مهم نیازمند ۶.۵ میلیارد ریال اعتبار است.

صیادی افزود: نگارخانه گناوه نیز با مجموع ۹ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که با تامین هفت میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز در سال ۹۹  بهره‌برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: نگارخانه کنگان نیز اعتبار اجرای آن ۹.۵ میلیارد ریال است که در صورت تامین هفت میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز سال آینده افتتاح می‌شود.

 صیادی یادآورشد: در این راستا شهرستان دشتستان ۲ پروژه پلاتو شامل شهید شاهین و مجتمع فرهنگی هنری هر کدام به ترتیب با ۲۰ و ۴۰ میلیارد ریال در دست احداث است که پروژه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان تا دهه فجر امسال  بهره‌برداری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر