پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۶۹
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر از خرید تجهیزات پدافند غیرعامل در حوزه آب استان خبر داد و گفت: با تکمیل طرح‌های مورد نظر، شرایط برای تامین آب پایدار در استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در بازدید از  پروژه‌های حوزه آب استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی ما در استان بوشهر رفع مشکلات آب مردم بوده است و در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته طرح‌های مهمی اجرا شده و پروژه‌های بزرگی نیز در دست اجرا است.

وی به تشریح برنامه‌های عملیاتی برای حل مشکلات آبرسانی در شهرها و روستاهای استان پرداخت و اضافه کرد: طرح های آبشیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر در دست اجرا است تا زمینه تامین آب پایدار در استان فراهم شود.

استاندار بوشهر با اشاره به خریداری تجهیزات پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان افزود: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تجهیز آبفای شهری بوشهر به ماشین‌آلات و تجهیزات پدافند غیرعامل بیان کرد: این تجهیزات زمینه را برای تامین آب پایدار در سطح استان فراهم می‌سازد تا مشکلات قبلی تکرار نشود.

گراوند ادامه داد: از مجموع ۲۱ میلیارد تومان اعتبار تجهیزات پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان، ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و مابقی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم ژنراتور برق اضطراری در امر آبرسانی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب به ژنراتور برق اضطراری مجهز شده و ۱.۵ مگاوات برق اضطراری در شرکت آبفای بوشهر تولید می‌شود.

استاندار بوشهر افزود: به منظور حل مشکلات آبرسانی در شهر بوشهر در زمان وقوع بحران‌ها از امکانات لازم بی بهره بود که با تجهیز شرکت آبفای استان بوشهر به ماشین‌آلات پدافند غیرعامل، دغدغه مسئولان برای آبرسانی در زمان‌های بحرانی برطرف کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر