جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیلم گفت: دستگاه های اجرایی که سهم تعهد آنها دربخش مشاغل خانگی مشخص شده و تاکنون آن را در سامانه رصد ثبت نکرده اند، هرچه سریع تر اقدام کنند.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری به نقل از محمد طاهری در کمیته کارگروه تخصصی اشتغال این شهرستان افزود: دستگاه های اجرایی نیز که سهم اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی آنها مشخص شده نسبت به تشکیل پرونده و هماهنگی با دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان برای معرفی به بانک های عامل اقدام کنند.
کد خبر: ۶۲۷۸
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیلم گفت: دستگاه های اجرایی که سهم تعهد آنها دربخش مشاغل خانگی مشخص شده و تاکنون آن را در سامانه رصد ثبت نکرده اند، هرچه سریع تر اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری به نقل از محمد طاهری در کمیته کارگروه تخصصی اشتغال این شهرستان افزود: دستگاه های اجرایی نیز که سهم اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی آنها مشخص شده نسبت به تشکیل پرونده و هماهنگی با دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان برای معرفی به بانک های عامل اقدام کنند.

وی نشست کمیته کارگروه را از مهم ترین جلسات شهرستان دانست که با محوریت و بررسی طرح های اشتغال زایی مزیت دار تشکیل می شود.

طاهری بیان کرد: ایجاداشتغال دربخش های کشاورزی با انتقال آب سد چم شیر، گردشگری با ایجاد زیرساخت های گردشگری در بندرحماد، دیلم و امام حسن، تجارت با توسعه گمرک وبندر، صنعت و اجرای منطقه ویژه انرژی اقتصادی تحولی شگرف و پایدار دراین شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی باا شاره به بحث بخشودگی جرایم دیرکرد شرکت های پرورش میگو درسایت بویرات این شهرستان خواستار شناسایی آن دسته ازشرکت هایی که بخشودگی به آنها تعلق نگرفته شد تا ازطریق شیلات استان بوشهر پیگیری و نتیجه آن اعلام شود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیلم گفت: کمیته کارگروه تمام طرح های که منجربه اشتغال می شود را بررسی و به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی خواهد کرد.

دیبر کارگروه اشتغال شهرستان دیلم گفت: سهم اختصاصی تسهیلات مشاغل خانگی این شهرستان در سال جاری یک میلیاردو 390 میلیون ریال تعیین شده است.

عباس صبوری افزود: بزودی پرونده های متقاضیان ازطریق دستگاه های اجرایی ذی ربط تکمیل و پس از صدور مجوز از اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی برای جذب تسهیلات یاد شده به بانک های عامل معرفی می شوند.

شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.

منبع:ایرنا

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر