جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۹۰
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان گفت : ۱۲۵ موکب برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائرین پیاده روی ولایت در این شهرستان برپا شده است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین شیخی  روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شماری از مردم دشتستان و دیگر مناطق استان بوشهر در سالروز شهادت امام رضا(ع) مسیر ۱۷ کیلومتری برازجان تا امامزاده ابراهیم واقع در روستای ننیزک ازنوادان موسی بن جعفر را با پای پیاده می پیمایند.

وی بیان داشت : این آیین مذهبی و بسیار نیک چندین سال است با حضور اقشار مختلف مردم به همراه عزاداری ،نوحه سرایی و دعا و نیایش و قرائت زیارتنامه برگزار میشود.

شیخی گفت: هر ساله بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این پیاده روی شرکت می کنند و موکب هایی نیز با مدیریت مردمی کار پذیرایی ،خدمات رسانی و استراحت زائرین را بعهده دارند.

وی ادامه داد : موکب ها و ایستگاه هایی نیز به فعالیت فرهنگی ،آگاهی بخشی و روشنگری با اهدای کتاب ،سی دی و پخش نوار مشغولند.

این مسئول ادامه داد : دو ایستگاه هم جهت مراجعه گمشدگان مستقر شده که خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

شیخی گفت: ۱۲۰ وسیله نقلیه عمومی نیز از ناوگان شهرداری برازجان مهیا شده اند که مردم براحتی رفت و آمد کنند.

فرمانده انتظامی دشتستان نیز گفت: در راستای آرامش و امنیت و رفاه این مراسم معنوی طرح ترافیکی ویژه ای با بسیج همه نیروهای استانی و شهرستان اجرا خواهد شد تا مردم در کمال آرامش و سلامت به زیارت رفته و برگردند. 

فرهاد آراوند افزود : طبق این طرح که از ساعت ۲۴ امشب اجرا می شود مسیر به روی خودروهای شخصی بسته خواهد شد و از همه زائرین و علاقمندان به اهل بیت تقاضا داریم که از وسایل نقلیه

عمومی که تدارک دیده شده استفاده کنند .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر