شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم فوتبال پرسپولیس شهرداری گناوه در نخستین دیدار خود از مسابقات لیگ دسته دوم کشور از تیم کاسپین قزوین شکست خورد.به گزارش فکرشهر، دراین دیدار که عصر دوشنبه در استادیوم شهید سراجی گناوه برگزارشد تیم میهمان با نتیجه سه بریک به پیروزی رسید.تیم پرسپولیس گناوه که بدلیل مشکل حادمالی تنها یک هفته قبل از این دیدار حضورش دراین مسابقات مسجل شد ، بدون آمادگی لازم و خرید بازیکنان موردنیاز پا به این مسابقه گذاشت و نتوانست پرفروغ حاضر شود.
کد خبر: ۶۲۸۲
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: تیم فوتبال پرسپولیس شهرداری گناوه در نخستین دیدار خود از مسابقات لیگ دسته دوم کشور از تیم کاسپین قزوین شکست خورد.

به گزارش فکرشهر، دراین دیدار که عصر دوشنبه در استادیوم شهید سراجی گناوه برگزارشد تیم میهمان با نتیجه سه بریک به پیروزی رسید.

تیم پرسپولیس گناوه که بدلیل مشکل حادمالی تنها یک هفته قبل از این دیدار حضورش دراین مسابقات مسجل شد ، بدون آمادگی لازم و خرید بازیکنان موردنیاز پا به این مسابقه گذاشت و نتوانست پرفروغ حاضر شود.

درحالی که تیم های شرکت کننده در این دور از مسابقات از ماهها پیش خودرا آماده کرده بودند اما احتمال حضور پرسپولیس گناوه نامشخص بود که شهرداری و شورای اسلامی این شهر به کمک این تیم آمد تا دراین دوره از مسابقات حضور یابد.

چه بهتر بود که مسوولان ورزش استان بوشهر به فکر بودند که از ماه ها پیش به کمک این تیم می شتافتند تا با آمادگی کامل بمصاف حریفان خود می رفت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر