شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۹۶۲
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت:گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از سوی کشورمان باید بر اساس عزت، مصلحت و به عنوان اتمام حجت دیگری برای کشورهای اروپایی و روشنگری افکار عمومی جهان محکم تر برداشته شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: ۱۳ آبان از روزهای مهم انقلاب که سه رویداد مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان به به دست عمال رژیم پهلوی و روز داش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار در خود جای داده است و و باید هرچه باشکوهتر گرامی داشته شود.

امام جمعه گناوه افزود: امروز ایران اسلامی از معدود کشورهایی که به برکت خون شهدا، هدایت های امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای و مقاومت بی نظیر  مردم موجودیت مستقلی دارد ودر حالی که پایگاه های آمریکا در همه کشورهای منطقه وجود دارد تنها کشوری که آمریکا در آن جایگاهی ندارد ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نکات مهم سخنان  رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی گفت:رهبرفرزانه انقلاب حفظ امنیت را مسئولیت حساس و مقدس نیروهای مسلح برشمردند.

وی ادامه داد: تحقق وعده های الهی، بی اعتمادی به دشمن، امیدواری به آینده، عقب نشینی نکردن از تحرکات دشمن و  مغرورنشدن به پیروزی‌ها از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب بود که برای همگان باید  نصب العین باشد

رکنی حسینی با بیان اینکه ۱۶ آبان پایان سومین فرصت جمهوری اسلامی به کشورهای اروپایی پیرامون برجام  بیان کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از سوی کشورمان باید بر اساس عزت، مصلحت و به عنوان اتمام حجت دیگری برای کشورهای اروپایی و روشنگری افکار عمومی جهان  بلند تر و محکم تر برداشته شود.

وی گفت: سومین فرصت جمهوری اسلامی به اروپایی ها پایان یافته ولی هیچ اقدام عملی از این کشورها انجام نگرفته و لذا گام چهارم کاهش تعهدات برجامی بر اساس بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام برداشته خواهد شد.

امام جمعه گناوه  با اشاره به ادعای رئیس جمهوری آمریکا در کشتن البغدادی رهبرنیروهای داعش تصریح کرد: این سناریو همواره از سوی سران آمریکا قبل از انتخابات وجود داشته که با نزدیک انتخابات برای جلب افکار عمومی اینگونه نمایش ها را اجرا می کنند.

وی گفت: این رویدادها درس عبرتی برای همه کسانی که دلبسته و مطیع آمریکا و غرب هستند با چشمان خود ببینند  که آمریکا و همدستانش پس از استفاده ابزاری از آنها مانند سایر دست نشانده های خود آنها را نیز قربانی خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر