پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۰۷۱
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: در عملیاتی گسترده سازمان آتش نشانی شهرداری برازجان آتش سوزی و انفجار انبار محصولات بهداشتی و شوینده را مهار کرد. 

به گزارش فکرشهر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی عصر روز شنبه یازدهم آبان ماه در پی تماس یکی از شهروندان با تلفن 125 و گزارش آتش سوزی انبار محصولات سلولزی و مواد شوینده و قابل اشتعال، بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه 2 سازمان آتش نشانی در کمتراز دو دقیقه به محل وقوع حادثه اعزام شد.

محمد علی عباسی عطیبه ادامه داد: به علت شدت آتش سوزی و برای جلوگیری از سرایت آتش به منازل همجوار، خودروها و تیم عملیاتی ایستگاه شماره 1 را نیز به همراه کلیه تجهیزات ایمنی به محل اعزام کردیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری برازجان افزود: در این عملیات 7 خودرو سنگین و دو تیم عملیاتی به مدت دو ساعت و نیم به صورت پیوسته و گسترده به مهار آتش سوزی مشغول بودند که در نهایت این تلاش ها به کنترل آتش انجامید.

عباسی در پایان گفت: انفجارهای پی در پی و شعله های عظیم مواد اشتعال زا کار را دشوار کرده بود اما با تلاش آتش نشانان خوشبختانه در این حادثه به احدی آسیبی وارد نشد و هم اکنون تیم تحقیقاتی در حال یافتن علت حریق هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر