سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۰۳
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در تلاش هستیم تا با یافتن منابع مالی جدید، بقیه مطالبات معلمان حق التدریس در سال ۹۸ را پرداخت کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا دانش فر صبح یکشنبه در نشست معاونین پشتیبانی ادارات مناطق و شهرستان های استان در بندر دیر با بیان برخی تنگناهای مالی و افزایش هزینه ها در آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: رفع نیازها و مشکلات فرهنگیان یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق یک درصدی درآمدهای نفتی و گازی از شرکت‌های عسلویه به آموزش و پرورش استان مشکلات پرداختی به فرهنگیان استان تا اندازه زیادی کاهش می یابد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و متولیان حوزه نفت و گاز درخواست داریم برای اختصاص سهم یک درصد درآمدهای نفتی و گازی به آموزش و پرورش استان مساعدت کنند.

وی ادامه داد: تلاش‌ها در حوزه معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان حول این محور بوده است تا با وجود تمام تنگناهای مالی، پرداخت‌ها(حق الزحمه معلمان حق التدرسی، اضافه کار کارکنان اداری و...)بروز رسانی شود.

دانش فر با اشاره به پرداخت حق الزحمه کارکنان اداری تا پایان شهریورماه سال جاری، تصریح کرد: در همین راستا تمام مطالبات عقب افتاده معلمان حق التدریس تا پایان سال ۹۷ پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با یافتن منابع مالی جدیدی باقی مانده مطالبات معلمان حق التدریس در سال ۹۸ پرداخت کنیم.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر، وظیفه اصلی این معاونت را نظارت دقیق بر هزینه‌کردها دانست و گفت: مهمترین وظیفه معاونت‌های مالی مناطق و شهرستان‌ها این است که منابعی که به سختی به دست می‌آیند با دقت ویژه‌ای بر هزینه کردشان نظارت داشته باشند.

وی اضافه کرد: وظیفه ما انتخاب روش‌های درست و کارآمد است که باعث بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

در این نشست ابتدا رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر و سپس رئوسای ادارات داخلی معاونت پشتیبانی اداره کل و معاونان پشتیبانی ادارت آموزش و پرورش گناوه و عسلویه به بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه های کاری خود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر