شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: نیروی انتظامی برخاسته از متن مردم است و هرچه رابطه این نیرو با مردم براساس محبت، اعتماد و احترام باشد، بیش از پیش با هم نزدیک تر و تعامل بیشتری خواهندداشت.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان افزود: وظایف نیروی انتظامی بسیار سنگین، خطیر و پیچیده است و اگرانتقادات و توقعاتی ازسوی مردم نسبت به این نیرو وجود دارد می توان با محبت وهمدلی و درکنارهم بودن مشکلات را برطرف کرد.
کد خبر: ۶۳۱۱
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: نیروی انتظامی برخاسته از متن مردم است و هرچه رابطه این نیرو با مردم براساس محبت، اعتماد و احترام باشد، بیش از پیش با هم نزدیک تر و تعامل بیشتری خواهندداشت.
به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان افزود: وظایف نیروی انتظامی بسیار سنگین، خطیر و پیچیده است و اگرانتقادات و توقعاتی ازسوی مردم نسبت به این نیرو وجود دارد می توان با محبت وهمدلی و درکنارهم بودن مشکلات را برطرف کرد.

وی بیان کرد: حوزه فعالیت های نیروی انتظامی گسترده است و همه نهادهای مربوط باید با این نیرو رابطه نزدیک و تنگاتنگی داشته باشند تا بتواند نقش خود را بخوبی ایفا کند. 

امام جمعه گناوه گفت: دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و موضوع حجاب و عفاف نیروی ناجا تنها مانده و دیگر نهادهای فرهنگی بدرستی به وظایف خود عمل نمی کنند.

وی تاکید کرد: دراین ارتباط باید دیگر ارگان ها و نهادهای مربوط به این نیرو کمک کنند و به بحث مهم فرهنگ سازی اهتمام جدی ورزند درغیراین صورت توفیق چندانی دراین زمینه نخواهیم داشت.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: امنیت بالای کشور مدیون تلاش و مجاهدت های بی دریغ نیروی انتظامی است.

رکنی حسینی از زحمات و تلاش های خالصانه فرمانده ومجموعه پرتلاش نیروی انتظامی شهرستان تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: ماموریت پلیس شبانه روزی است و در رویارویی با مجرمان و تامین امنیت جانش را در کف دست گرفته و از این نظر هیچ چیز جز رضای خدا با آن مقایسه نخواهد شد.

سرهنگ اکبر قاسمی افزود: از ابتدای سال تاکنون هیچگونه قتل و درگیری مسلحانه در این شهرستان روی نداده است که یکی از دلایل این امر همکاری خوب قوه قضاییه با ناجا و برخورد سریع و قاطع این قوه بوده است.

وی گفت: دراین مدت کشفیات سرقت های فردی 93 درصد و موتورسیکلت 94 درصد بوده است. 

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی گناوه بیان کرد: در بحث پدیده اعتیاد موادمخدر ، نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل می کند اما دیگر نهادها و سازمان های مربوطه در این زمینه باید بیشتر ورود کنند.

وی گفت: رهنمودها و حمایت های امام جمعه این شهر افتخاری برای کل مجموعه نیروی انتظامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر