جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در سال 88 با استفاده از سلاح گرم جوان 21 ساله دشتستانی را به قتل رسانده بود در شهرستان شهریار استان تهران در چنگال قانون گرفتار شد.به گزارش فکرشهر، سردار حیدرعباس زاده روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: در آبان سال 88 بر اثر یک فقره تیراندازی در خیابان فردوسی برازجان مرکز شهرستان دشتستان جوان 21 ساله ای به هویت ' حسین پاپری ' از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.
کد خبر: ۶۳۱۴
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۷

فکرشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در سال 88 با استفاده از سلاح گرم جوان 21 ساله دشتستانی را به قتل رسانده بود در شهرستان شهریار استان تهران در چنگال قانون گرفتار شد.
به گزارش فکرشهر، سردار حیدرعباس زاده روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: در آبان سال 88 بر اثر یک فقره تیراندازی در خیابان فردوسی برازجان مرکز شهرستان دشتستان جوان 21 ساله ای به هویت ' حسین پاپری ' از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

وی یادآورشد: با حضور کارآگاهان ویژه کشف قتل پلیس آگاهی شهرستان دشتستان تحقیقات فنی و پلیسی در دستور کار قرار گرفت و با وجود شناسایی قاتل، بدلیل متواری و مخفی شدن دستگیری وی میسر نشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: تحقیقات مستمر و تلاش های پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و این استان منجر به کشف مخفیگاه این قاتل فراری شد.

به گزارش  ایرنا، عباس زاده گفت: پس از اطمینان از حضور قاتل در مخفیگاهش تیمی از کارآگاهان به محل مورد نظر واقع در شهرک اندیشه شهرستان شهریار از توابع استان تهران اعزام و درعملیاتی غافلگیرانه قاتل و دو نفر از همراهانش دستگیر و به استان بوشهر منتقل شدند.

وی افزود: قاتل در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر