چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۹۱
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش بیش از دو برابری دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهرداد ستوده ظهر سه‌شنبه در نشست شبکه عالیه نظارت بر پروژه‌های فعال روستایی استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهر شامل سد تنگ‌ارم، بزرگراه گناوه به دیلم، سد قیزقلعه، مراکز آموزشی و درمانی، طرح‌های راه‌سازی و پروژه‌های عمران شهری و روستایی افتتاح شد.

وی تصریح کرد: امسال در هفته دولت افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف در استان بوشهر افتتاح شد که بیش از این میزان در دهه فجر امسال پروژه عمرانی افتتاح می‌شود.

افزایش ۲ برابری پروژه‌های افتتاح‌شده دهیاری‌ها

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: از محل ارزش افزوده اعتبارات موردنیاز دهیاری‌ها برای عمران روستاها پرداخت‌شده که در هفته دولت تعداد پروژه‌های افتتاح‌شده دهیاری‌ها نسبت به سال قبل افزایش ۲ برابری دارد.

ستوده اضافه کرد: پروژه توریسم بوشهر ۲۰۲۲ از سال گذشته آغاز شد که تحول مهمی در عرصه گردشگری استان بوشهر ایجاد می‌کند.

افتتاح ۱۰ مرکز اقامت گردی روستایی

وی تصریح کرد: ۱۰ مرکز اقامت گردی روستایی افتتاح خواهد شد و علاوه بر این ۲۵۰ اقامت گردی روستایی آماده خدمات‌رسانی در گردشگری روستایی است.

ستوده با اشاره به تدوین سند و نقشه راه پروژه‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته این سند تدوین و عملیاتی شد که در پی آن آثار و نتایج مهمی داشته است.

افتتاح بیمارستان هسته‌ای بوشهر

ستوده از افتتاح بیمارستان هسته‌ای بوشهر خبر داد و افزود: امسال ساختمان دندان‌پزشکی که سال‌ها معطل‌مانده بود تکمیل و افتتاح می‌شود و این در حالی است که پروژه‌های عمرانی دیگری تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

آبگیری ۳ سد در استان بوشهر

وی، با اشاره به آبگیری ۳ سد در استان بوشهر تصریح کرد: امسال سدهای اخند، خاییز و ارغون در نقاط مختلف استان بوشهر که نقش مهمی در حل مشکلات تأمین آب شرب و کشاورزی دارد آبگیری می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر در تکمیل پروژه‌های عمرانی در بین استان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و باید این روحیه‌ای که در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تسریع روند اجرای طرح‌ها و نظارت بر آن‌ها است به دیگر نقاط کشور به عنوان الگو انتقال داده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر