دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۹۸۴
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: ضمن ضرورت ایجاد امید و نشاط در جامعه نباید اجازه داد آرامش و امنیت مردم و جامعه در معرض خطر قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید علی پاک‌نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود: بیشتر افراد دستگیر شده در جریان اعتراض‌ها و ایجاد ناآرامی‌ها در این شهرستان غیر بومی و از استان‌های دیگر وارد این شهرستان شدند و هیچ ارتباطی با مسائل و مشکلات کاری و کارگری نداشتند.

وی بیان کرد: در جریان اعتراض‌های اخیر  با مدیریت اعمال شده در شهرستان کنگان هیچ‌گونه خسارتی به اموال عمومی و خصوصی این شهرستان وارد نشده است.

پاک‌نژاد اضافه کرد: با توجه به اینکه در اعتراض‌های اخیر برخی از محورهای ارتباطی فازهای منطقه پارس 2 کنگان بسته شد، مدیریت راه‌های پدافند غیر عامل در حوزه صنعت ضروری است.

وی در خصوص نظارت بر بازار و مهار قیمت ها تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های مسئول در این حوزه با تشدید نظارت و بازرسی مانع سوء استفاده افراد محتکر و سودجو شوند.

فرماندار کنگان بیان کرد: حمایت‌ها و مدیریت رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس باعث بازگشت آرامش به جامعه شد.

پاک‌نژاد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان انتخابات هیچ دستگاهی حق استفاده از اموال بیت المال به نفع و یا بر علیه کاندیدای خاصی را ندارد.

امام جمعه کنگان گفت: سخنان حکیمانه رهبرمعظم انقلاب و حمایت ایشان از تصمیم سران قوا نقشه و توطئه دشمن در برهم زدن نظم، امنیت و آرامش جامعه را خنثی کرد.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: رهبر معظم انقلاب بهتر از هر کسی از مشکلات جامعه باخبر هستند و حمایت ایشان از تصمیم سران قوا به معنی مخالفت با اعتراض و نگرانی مردم نیست بلکه سخنان ایشان موجب جداشدن صف مردم پایبند به اصول و آرمان‌ها از برخی اغتشاش‌گران شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه معیشت نزدیک به 30 هزار نفر از مردم شهرستان کنگان به‌صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از راه دریا تامین می‌شود لازم است برای تامین سوخت شناورهای صفاری و قایق‌های صیادی و سرویس مدرسه‌ها تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب فصل الخطابی برای جدا کردن صف مردم از صف اشرار بود.

سکینه الماسی افزود: رهبر معظم انقلاب بار بسیاری از مشکلات را از دوش قوای سه گانه برداشتند و به تنهایی بار بسیاری از مشکلات جامعه را به جان و دل خریدند.

وی ادامه داد: برنامه مجلس شورای اسلامی و دیگر قوا این  است تا با مدیریت صحیح مانع تحمیل مشکلات بیشتر به مردم شوند در همین راستا تلاش می‌شود تا با برداشتن گام‌های جبرانی زمینه برطرف کردن نگرانی مردم فراهم شود.

امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: گرانی بنزین نباید موجب بی سر و سامانی بازار شود و مسئولان بایستی با اتخاذ تدابیر مناسب مانع سیر صعودی قیمت کالاها شوند.

شیخ محمد جمالی افزود: تدبیر رهبر معظم انقلاب باعث شد تا بار دیگر کشتی انقلاب به ساحل امن و آرامش برسد.

امام جمعه سیراف نیز گفت: امروز حمایت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب و حفاظت از ارکان نظام وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب حجت را بر همگان تمام کرد و امروز هر سخنی خلاف اظهارات ایشان حکایت از ضعف در ولایت پذیری است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تصمیم سران قوا و حفظ وحدت جامعه ادامه داد: با نظارت بر بازار و پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت باید نگرانی مردم در خصوص افزایش قیمت کالاها را از بین برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر