جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۲۴
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱

فکرشهر: مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت و استعدادهای معلولین این استان گفت: معلولین استان بوشهر توانمند می شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا حاجیونی صبح پنجشنبه در نشست با فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه اماکن عمومی برای معلولین مناسب سازی شود، اظهار داشت: مناسب سازی اماکن برای معلولین امری ضروری است که می طلبد دستگاههای اجرایی اهتمام جدی به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: انتظار داریم ادارات بهزیستی در سطح استان عملکردهای خوبی را نحو مطلوب برای جامعه انعکاس دهند و از ظرفیت خیرین منطقه باید استفاده کنند.

حاجیونی با اشاره به توانمندیهای معلولین استان، بیان کرد: باید از ظرفیت و توانمندیهای معلولین استان در اجرای برنامه ها استفاده  شود.

فرماندار دشتی نیز بر ضرورت توانمند کردن مددجویان گفت: باید در زمینه کارآفرینی و توانمند کردن مددجویان بهزیستی بیشتر کار شود هر چند در این مدت کارهای خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست.

عبدالله نادری با تاکید بر احداث مسکن برای جامعه هدف یادآور شد: با توجه به تعداد زیاد معلولین در دشتی انتظار داریم توجه جدی به این شهرستان صورت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: جهت رفع مشکل مردم انتظار داریم مدیران کل نسبت به برگزاری میز خدمت در سطح شهرستانها اقدام کنند و اهتمام جدی به این موضوع داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر