دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۳۹
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: همه قایق های فاقد هویت(ثبت نشده) در شهرستان گناوه تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش فکرشهر، داود بهادری صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعیین تکلیف قایق های فاقد هویت در راستای اجرای دستورالعمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درمورد ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آبهای داخلی و سرزمینی کشور انجام می شود.

وی افزود: بر اساس فراخوان داده شده  مالکین کلیه قایق هایی که فاقد گواهی نامه ثبت هستند تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت دارند ضمن مراجعه به اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه، نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام شناور خود اقدام کنند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه تصریح کرد:جهت اطلاع رسانی مناسب و مطلوبتر نامه این فراخوان به اداره شیلات، تعاونی صیادان و دریابانی شهرستان ارسال شده و بنرهایی برای نصب در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:جهت رفاه مالکین شناورهای بخش ریگ شهرستان گناوه این متقاضیان می توانند به نمایندگی این اداره (دفتر امور بندری و دریایی ریگ) مراجعه کنند.

بهادری بیان کرد:بدیهی است، پس از اتمام مراحل ثبت این قایق ها، دریابانی نیروی انتظامی شناورهای فاقد ثبت را متوقف و مالکین شناورها را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر