شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۶۳۸
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: همجواری این دانشگاه با صنعت یک فرصت ارزشمند است که باید نهایت بهره‌برداری از آن صورت گیرد که در این زمینه برقراری ارتباط بلند مدت و پایدار با بخش صنعت از اولویت‌های اصلی است.

به گزارش فکرشهر ای ایرنا، عبدالمجید مصلح روز پنجشنبه در نشست با مسئولان پژوهش پتروشیمی عسلویه که درحاشیه بازدید آنان از دانشگاه خلیج فارس برگزار شد افزود: در این ارتباط همکاری و هدایت کردن فعالیت‌های پژوهشی و علمی به صنایع همجوار از اولویت‌های راهبردی دانشگاه خلیج فارس است.

مصلح ادامه داد: برای تحقق این مهم نشست‌های متعددی با واحدهای صنعتی استان صورت گرفته که بازخورد خوب و موثری داشته‌است و این نوع همکاری تعامل را برای همکاری‌های بیشتر ترغیب می‌کند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: در این دانشگاه انباشت دانش و امکانات خوبی صورت گرفته که از این ظرفیت‌ها به دنبال حل مساله صنعت هستیم زیرا این کار باعث رونق و شکوفایی دانشگاه و صنعت می‌شود.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه خلیج فارس گفت: ‌نشست با هسته‌های پژوهش و فناوری مرتبط،  بازدید از دانشکده مهندسی نفت و گاز و پتروشیمی، آزمایشگاه مرکزی و کلینیک حفاظت و قدرت از جمله برنامه‌ی‌ها مسئولان واحدهای پتروشیمی عسلویه از دانشگاه خلیج فارس بود.

فرشته بیات افزود: در این بازدید و نشست‌های صورت گرفته مراکز آموزش‌های پیشرفته، فناوری و نوآوری هوشمند سازی و نوآوری و فناوری ساخت و مواد پیشرفته معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست هسته‌های پژوهش و فناوری مرتبط با فعالیت‌های واحدهای پتروشیمی با مسئولان پژوهش پتروشیمی‌ها حول محورهای مشترک به گفت وگو پرداختند.

 بیات افزود: هدف از این برنامه رسیدن به مفاهیم، برنامه‌ها و محورهایی برای پروژه‌ها و کارهای مشترک پژوهشی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر