سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: طغیان کردن رودخانه فصلی دره گپ که درکمربندی این شهر از شرق تا جنوب گناوه امتداد دارد، تهدیدی برای جان مردم است.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری به نقل از عبدالنبی یوسفی در نشست هماهنگی آغاز عملیات اجرایی طرح انحراف این رودخانه افزود: وارد آمدن خسارت های فراوان به منازل و تاسیسات شهری ازدیگر مشکلات طغیان این رودخانه در فصل بارندگی های سیل آسا است.
کد خبر: ۶۴۶۵
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: طغیان کردن رودخانه فصلی دره گپ که درکمربندی این شهر از شرق تا جنوب گناوه امتداد دارد، تهدیدی برای جان مردم است.
به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری به نقل از عبدالنبی یوسفی در نشست هماهنگی آغاز عملیات اجرایی طرح انحراف این رودخانه افزود: وارد آمدن خسارت های فراوان به منازل و تاسیسات شهری ازدیگر مشکلات طغیان این رودخانه در فصل بارندگی های سیل آسا است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بستر اصلی رودخانه برای هدایت میزان آب های ورودی شرایط لازم را ندارد و احتمال وقوع خطرات فراوان، اجرای فازهای دوم و سوم پروژه انحراف دره گپ ضرورت دارد تا تامین امنیت ساکنان منطقه فراهم شود. 

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: پروژه انحراف رودخانه در سه فاز طراحی شده که تاکنون فاز اول آن اجرایی شده اما فازهای دوم و سوم آن به دلیل تامین نشدن اعتبار متوقف مانده است.

شاپور رجایی افزود: با تخصیص اعتبار صورت گرفته بزودی عملیات احداث فاز دوم این پروژه آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر