دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
خلیج فارس: در اثر تصادف شدید بین یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو پراید در خیابان شهید عاشوری شهر بوشهر، 6 نفر مصدوم شدند.به گزارش فکرشهر و به نقل از خلیج فارس، مسئول عملیات بحران مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر در ارتباط با این حادثه گفت: ساعت 21:20 یکشنبه شب در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با موتورسیکلت 6 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۴۹۴
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۹

خلیج فارس: در اثر تصادف شدید بین یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو پراید در خیابان شهید عاشوری شهر بوشهر، 6 نفر مصدوم شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از خلیج فارس، مسئول عملیات بحران مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر در ارتباط با این حادثه گفت: ساعت 21:20 یکشنبه شب در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با موتورسیکلت 6 نفر مصدوم شدند.

سیدمجید حسینی افزود: بر اساس گفته‌های شاهدان عینی این حادثه زمانی اتفاق می‌افتد که خودرو پراید که سه سرنشین داشته از پشت به شدت به موتورسیکلت که آن هم سه راکب داشته برخورد می‌کند و در این حادثه تمام سرنشینان این دو وسیله نقلیه مصدوم می‌شوند، ضمن اینکه علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: سرنشینان پراید که یک مرد و دو زن بودند از ناحیه سر و پا مصدوم شدند و از بین سه مصدوم موتورسیکلت نیز دو نفر از سرنشینان مصدومیت شدیدی دارند.

مسئول عملیات بحران مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به وضعیت مصدومان پایگاه‌های اورژانس شهری بوشهر از مراکز شهید زاهدی و مرکز آورژانس جاده‌ای نیروگاه، 3 آمبولانس را به محل حادثه (مقابل درمانگاه فرهنگیان در خیابان عاشوری) اعزام کردند و هر 6 مصدوم را به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر منتقل کردند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر