جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۲۱۲
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) برازجان گفت: به منظور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، پویش مردمی جذب حامی در برازجان و روستاهای بخش مرکزی راه اندازی شد. 

غلامحسین قیطاس خواه با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی و حمایت از این گروه هدف انجام می شود، به «فکرشهر» گفت: تکریم ایتام و نیازمندان از سفارشات موکد قران کریم و از کارهایی است که ائمه اطهار شخصا انجام می دادند.

وی با بیان اینکه حمایت از نیازمندان در دستور کار قرار دارد اعلام داشت: پویش جذب 1680حامی در برازجان و بخش مرکزی دشتستان آغاز شده و این درحالی است که تعداد 650 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت طرح فوق الذکر هستند؛ لیکن از سرانه پایینی برخوردار و چشم انتظار کمک های حامیان عزیز هستند.

وی افزود: در این طرح، برای هر فرزند نیازمند شماره کارت 16 رقمی در نظرگرفته شده که حامیان محترم می توانند به صورت مستقیم بحه ساب این فرزندان واریز نمایند.

غلامحسین قیطاس خواه با بیان این که حامیان می توانند با پرداخت ماهیانه 10 هزار تومان در این پویش از نیازمندان در قالب طرح اکرام و محسنین حمایت کنند، ضمن دعوت از تمامی احاد مردم فهیم حهت شرکت در این پویش اعلام نمود حامیان محترم می توانند به شکل مستقیم از سامانه اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir فرزند معنوی خود را در شهر یا روستا اتتخاب یا با مراجعه به دفتر این نهاد در شهر برازجان حوزه اکرام و ایتام، فرزند مورد نظر راانتخاب و مساعدت های لازم را در این زمینه به عمل آورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر