شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۶۵۴۲۹
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: به زودی اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان در مركز همايش ها و نمايشگاه بين المللي عسلويه برگزار می شود. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی بوشهر، مهدی صفوی در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: امسال همزمان با دهه فجر اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در استان به میزبانی شهر عسلویه برگزار می شود.

صفوی افزود: تا کنون بیش از 30 درخواست از واحد های صنعتی استان برای حضور در اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان بوشهر براي مجري این نمایشگاه ارسال شده است که در حال جانمائي و اخذ غرفه است.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف این نمایشگاه شناسایی و نمایش توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط استان،حمایت از تولیدات داخلي و نیز آشنایی دستگاههای دولتی و غیر دولتی با مفهوم،کارکرد و نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور است.

صفوی تصریح کرد: در سال حمایت از رونق تولید 50 واحد صنعتی در زمینه صنایع فلزی، شیمیایی، غذایی و خدمات در اين نمايشگاه حضور دارند و به طور مستقيم توليدات خود را عرضه مي‌كنند.

بنا به اطلاع رسانی دبیرخانه این نمایشگاه،اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان بوشهراز 26 الی 29 بهمن ماه امسال به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب در مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی پارس در عسلویه و با حضور فعالین صنعتی و علاقمندان عرصه صنعت برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر