شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۶۱
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیرگفت: با راه اندازی بخش دیالیزی بیمارستان دیر توسط یک خیر سلامت درد بیماران دیالیزی در این شهرستان کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر، احمد آخوندی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:  این شهرستان دارای ۱۷ بیمار دیالیزی است که جهت دریافت خدمات به مراکز دیالیز دیگر بیمارستان‌های استان مراجعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: با پیگیری های مستمر و شناسایی افراد خیر ، تفاهم‌نامه ساخت مرکز دیالیز شهرستان دیر با زیربنای ۲۸۰ مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد ریال با مسلم توانا خیر سلامت به امضا رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: این مرکز دیالیز خیرساز در دیر دارای ۱۰ تخت دیالیز خواهد بود و تجهیزات آن نیز با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط دیگر افراد خیر شهرستان تامین می‌شود .

وی افزود:  زمین دیالیز، تالاسمی و پانسیون پزشک های متخصص در این بیمارستان طراحی شده و هیچ گونه مشکل تامین زمین وجود ندارد .

آخوندی اظهارداشت: کمک افراد خیر به حوزه بهداشت و درمان یکی از ماندگارترین نوع نیکوکاری است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان بصورت مستمر این مهم را پیگیری می کند.

دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر