پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۶۰۵
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مردم همچون همیشه با شرکت باشکوه در انتخابات اسفند ماه حضور خود را به رخ دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهند کشید.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن روز ۹ دی، اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، روزی فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یوم الله ۹ دی حرکتی بی بدیل و بی نظیر که تمام بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را مبهوت و مأیوس و ناامید کرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: در چند سال اخیر دشمنان دست به توطئه‌های مختلفی مانند ۷۸،۸۸،۹۶ و آخرین بار در آبان ۹۸ زده است که به لطف خدا و حضور همیشه درصحنه مردم با پیروی از ولایت فقیه در نطفه خاموش و توطئه‌های آنها نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در توطئه سال ۸ ۸ خسارات زیادی به کشور وارد کردند ادامه داد: مدیریت و رهبری هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب یکی از عناصر و ارکان اصلی بود تا فتنه ۸۸ مهار و خاموش شود.

رکنی حسینی تصریح کرد: حضور با بصیرت و انقلابی ملت در صحنه، پیوند عمیق الهی میان امام و امت و امدادهای الهی از دیگر ارکان و عناصر مهم در خنثی شدن فتنه ۸۸ و عبور انقلاب از این فتنه بود.

وی عنوان کرد: مردم در راهپیمایی روز ۹ دی ماه با نه گفتن به فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب به نظام مقدس اسلامی آری گفتند و حمایت خود از آرمان‌های بلند انقلاب امام و رهبری و حمایت از رکن اصلی انقلاب ولایت فقیه را بار دیگر به اثبات رساندند.

وی گفت: دشمنان پس از ناکامی در فتنه‌های سال‌های گذشته به دنبال آن هستند تا با این غائله‌ها و توطئه‌ها حضور مردم در انتخابات ۲ اسفندماه را کمرنگ کنند و مقبولیت و محبوبیت نظام را زیر سوال ببرند ولی مردم همچون همیشه با شرکت باشکوه در این انتخابات حضور خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی گفت: مشارکت در انتخابات یک پدیده سیاسی نیست بلکه مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، اتحاد اسلامی و حفظ وفاداری مردم به نظام و انقلاب است.

وی اظهار داشت: آئین بزرگداشت روز ۹ دی در شهرستان گناوه در مصلی جمعه با حضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد.

رکنی حسینی گفت: شهروندانی گناوه که گازرسانی تا درب منازل آنها انجام گرفته و علمک گاز نصب شده ولی تا کنون گازکشی نکرده‌اند نسبت به گازکشی منازل اقدام کنند و برای افرادی که مشکل مالی دارند نیز تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر