جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۰۳
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مریم قربانی با 14 رای اعضای مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان بوشهر به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرپرست فدراسیون دو و میدانی استان در این آیین به مطالبه گری روسای هیات های استان های کشور در این رشته اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز هیات های استانی در بحت آموزش ، استعداد یابی  و فعال نمودن هیات های  شهرستانی فضای گسترش این رشته ورزشی در استان های کشور فراهم شده  و در این زمینه مسابقات قهرمانی کشور  و اردوهای تیم ملی در استان  گیلان ، قزوین و یزد برگزارشده است.

 ایرج عرب افزود: هم اکنون فدراسیون دو و میدانی دو سهمیه المپیک 2020 را توسط احسان حدادی و حسن تفتیان  به دست آورده است و 6 ورزشکار ملی پوش دو و میدانی نیز در تلاش هستند که سهمیه فدراسیون را برای المپیک افزایش دهند.

وی گفت: مسابقات داخل سالن بین المللی جام فجر در بهمن ماه امسال در تهران و مسابقات جهانی دو و میدانی  داخل سالن چین  از مهم ترین رویدادهای این رشته ورزشی تا قبل از المپیک 2020 توکیو است.

عرب افزود: چندین اردوی داخلی و خارجی  و همچنین  استفاده از مربیان  با تجربه جهان  تا پیش از المپیک 2020 توکیو برای ورزشکاران این رشته فراهم خواهد شد.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این آیین هیات دو ومیدانی استان را جزء سه  هیات برتر کشور معرفی کرد و گفت:  برگزاری دوره های آموزشی مربی گری ، داوری و فعال نمودن هیات های شهرستانی در اولویت هیات دو و میدانی استان بوشهر قرار می گیرد.

بهروزیان فرد افزود: در بخش زیرساخت های دو و میدانی نیز هم اکنون دو پیست تارتان در مرکز استان  ساخته شده است  و در شهرستان دشتستان نیز تا پایان سال و در سایر شهرستان ها نیز زیر سازی ها  برای گسترش این رشته فراهم شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر