جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۲۸
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره مطبوعات و رسانه‎ های این استان تا ۱۰ بهمن ماه شد.

به گزارش فکرشهر، مازیار هوشمند بیان کرد: با توجه به قطعی شدن زمان برگزاری آیین پایانی این جشنواره، شرایطی فراهم شده است تا همکارانی که امکان ارسال آثار خود را نداشته‌اند، بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان بوشهر تا ۱۰ بهمن ماه ۹۸ تمدید شده است افزود: سامانه اینترنتی جشنواره از دهم دی ماه دوباره باز می‌شود و همکاران می‌توانند آثار خود را در این سامانه به آدرس www.boushehr.pressfestival.ir بارگزاری کنند.  

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است اضافه کرد: با توجه به استقبال و تقاضای تعداد زیادی از همکاران و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره و همچنین رقابت مؤثر و حضور هرچه بیشتر اصحاب رسانه استان در این رویداد بزرگ فرهنگی، با موافقت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره در سه بخش حرفه‌ای، موضوعی و ویژه برگزار می‌شود که بخش حرفه‌ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری – تحلیلی – تحقیقی)، خبر، تیتر، عکس (خبری - گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه‌آرایی است.

هوشمند با اشاره به  اینکه آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی بررسی و داوری خواهد شد، افزود: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» اختصاص داده شده است.

وی از برگزاری آیین پایانی این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه امسال خبر داد و اضافه کرد: این مراسم با حضور مقامات فرهنگی کشور، مسئولان استانی، صاحبان رسانه و مدیران مسئول، خبرنگاران و سایر فعالان رسانه‌ای استان در نیمه دوم اسفند ماه و در یکی از روز‌های هفته بزرگداشت بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر تاکید کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ ۹۴/۰۷/۰۱ تا ۹۸/۰۶/۳۱ در رسانه‌های دارای مجوز فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های الکترونیک غیر برخط) که مبدا فعالیت آنان در استان بوشهر است، منتشر شده باشد و آثار چاپ شده در رسانه‌های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و بولتن‌های داخلی اداره‌ها، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

مازیار هوشمند خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان جشنواره مطبوعات و رسانه‎های استان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه‌ای جشنواره، حداکثر در دو بخش دیگر، و در هر رشته حداکثر با سه اثر در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر