جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۷۱
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در زمان حاضر شمار سازمان‌های مردم نهاد در این استان از ۱۸ تشکل در سال ۹۲ به ۴۵۰ تشکل فعال افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد مظفری شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر افزود: سازمان‌های مردم نهاد در استان امروز از نظر کمی و کیفی رشد مطلوبی داشته و منشا خدمات مختلفی در استان هستند.

وی بیان کرد: خدمات و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد باید به اطلاع  جامعه رسانده شود در همین راستا برپایی نمایشگاه دستاوردهای این تشکل‌ها فرصت مناسبی برای آشنایی جامعه و حتی دستگاه‌های دولتی با نوع فعالیت سازمان های مردم نهاد است.

مظفری اضافه کرد: برهمین اساس نخستین نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد در مرکز استان و شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود.

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهرگفت: تلاش می‌شود افزون بر معرفی دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد مشاوره‌های رایگان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانواده و مهارت‌های زندگی ارائه شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد فرصت مناسبی است تا این سازمان‌ها از افراد علاقمند به فعالیت در حوزه‌های مرتبط ثبت‌نام به‌عمل آورند و از آنها دعوت به کار کنند.

مظفری افزود: سازمان‌های مردم نهاد در کنار برپایی نمایشگاه می‌توانند آثار تولید شده هنری خود را نیز به نمایش بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر