يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۹۸
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری کاهش محسوس خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از اواخر وقت امروز سه شنبه بتدریج با افزایش سرعت وزش باد شمالی روی خلیج فارس و تداوم آن در روز چهارشنبه سواحل استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود وضعیت جوی و دریایی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه آرام باشد اما از انتهای وقت جمعه و طی روز شنبه با نفوذ سیستم ناپایدار جوی و افزایش بادهای جنوبی، خلیج فارس به طور مجدد مواج و متلاطم خواهد شد.

مساعدی گفت: همچنین امشب و فردا بصورت پراکنده افزایش پوشش ابر، احتمال بارش خفیف باران در برخی نقاط استان بوشهر دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در مناطق شمالی و مرکزی استان همراه با احتمال بارش خفیف باران و از امشب با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و از امشب در سواحل شمالی و از بامداد فردا در سواحل مرکزی و جنوبی استان بتدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ و گاهی تا ۴۲ کیلومتر پیش بینی شده‌است.

مساعدی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از بامداد فردا ابتدا در سواحل شمالی و بتدریج تا ظهر فردا در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۰ بامداد، مد اول  ۱۲:۲۵، جزر دوم ۱۶:۱۴ و مد دوم ۲۲:۵۷ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر