پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۰۰۵
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: به‌ مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، مغازه‌های بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف جنوب کشور در روز دوشنبه یکپارچه تعطیل شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی اظهارداشت: کسبه و صنوف این شهر  به پاس احترام به مقام شامخ سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی  همزمان با سراسر کشور همگی بازار را تعطیل و دست از کسب وکار کشیدند.

محمدحسین داریونی افزود: بازاریان این شهرستان همواره پشتیبان نظام بوده و در مناسبت و برنامه‌های ملی و مذهبی با تعطیل کردن مغازه‌ها دین خود را به انقلاب ادا می‌کنند.

وی اظهارداشت: مجلس ترحیم و بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی عصر روز  چهارشنبه هفته جاری در  حسینیه ثارالله این شهرستان به همت اتاق و بسیج اصناف و سپاه این شهرستان برگزار می‌شود.

 سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

بازار شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر بیش از چهار هزار فروشگاه در آن فعالیت دارند که در ایام تعطیلات مسافران و گردشگران زیادی برای خرید به این منطقه سفر می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر