جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۰۱۴
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: رئیس هیات افتای استان بوشهر گفت: جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی بدانند خون سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم بر زمین نخواهد ماند و به‌زودی بهای سنگینی پرداخت خواهید کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و رئیس هیات افتای استان بوشهر بیان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به وسیله پهباد آمریکایی، نشانگر این است که آمریکا و صهیونیست غاصب در دستیابی به اهداف خود در منطقه ناکام مانده‌اند و در نهایت دست پلید و کثیفشان را به خون مطهر حاج قاسم سلیمانی رنگین کردند.

وی با بیان اینکه خون حاج قاسم مایه حیات دوباره محور مقاومت و قدرت مضاعف اسلام خواهد بود، افزود: یقین بدانید جبهه جهاد و مقاومت بااقتدار و قدرت و انگیزه بیشتر خواب راحت را بر جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی حرام خواهد کرد.

رئیس هیات افتای استان بوشهر خطاب به آمریکا و ترامپ گفت: یقین بدانید که خون سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم بر زمین نخواهد ماند و به‌زودی بهای سنگینی پرداخت خواهید کرد و بدانید ازاین‌پس نه در منطقه و نه در هیچ کجای عالم حتی در کاخ سیاه امنیت نخواهید داشت.

وی تاکید کرد: تنها چیزی که می‌تواند خون‌بهای شهید سلیمانی باشد ازاله کامل آمریکا از منطقه است شر آمریکا باید از سر ملت منطقه کم شود.

شیخ افرا در پایان شهادت مجاهد بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی را به رهبر معظم انقلاب، نیرو‌های مسلح، مجاهدین جبهه جهاد و مقاومت و ملت سرافراز ایران تبریک و تسلیت گفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر